XgestEvo és una aplicació integrada de gestió comercial i de magatzem, comptabilitat i TPV totalment integrats, amb una sèria d’opcions addicionals que estenen el seu ús a diferents dispositius.

Gestió comercial

Control de magatzem, procediments de venta i facturació

Multi empresa / Multi magatzem

Múltiples sèries de documents.

Control de caixes de cobrament a clients.

Control de riscos de clients en temps real.

Multi exercici, accés en línia a totes les dades.

Inversión del subjecte passiu.

Gestió de números de sèrie.

Reserves de comandes de clients.

Gestió de Traçabilitat.

Articles compostos.

Fabricacions y muntatges (integracions).

Incidències de clients y proveïdores.

Servei tècnic y RMA.

Gestió de remeses d’enviament de materials.

Generació directa de remeses de rebuts SEPA XML.

Facturació Electrónica (FACTURAE) y firma digital de factures.

Comptabilitat

Comptabilitat segons el Pla General Comptable totalment integrat

Cartera de pagaments a proveïdors.

Enllaç comptable des de Gestió Comercial.

Carter de I.V.A. separada segons legislació actualitzada.

Balanç oficial.

Diaris oficials detallats o resumits.

Clients i proveïdors sincronitzats amb gestió comercial.

Exportacions a Excel

Comptabilitat dinàmica.

Tancaments i regularitzacions automàtiques.

Comptabilització assistida de factures ordinàries, intracomunitàries i de inversió del subjecte passiu.

SII – Presentació directa de factures en el Subministrament Immediat de Informació de l’I.V.A

TPV

Terminal Punt de Venta ONLINE i OFFLINE

Connexions locals o remotes.

Treballa sense connexió / amb connexió fàcilment intercanviable.

Varies  caixes.

Múltiples codis alternatius de productes.

Resum i detalls de tickets per diferents conceptes.

Gestió de números de sèrie.

Comptes simples de clients.

Estoc en temps real.

Connexió de calaix portamonedes.

Connexió a display.

Control de balança

Connexió a TPV de pagament amb targeta.

Botiga Web i Extranet

Connexió web per ventes a clients

La botiga web / extranet Xweb ès una opció addicional de XgestEvo que integra un entorn web amb l’ajuda de les mateixes dades que gestiona el programa, ja sigui en temps real (la web s’instal·la a la mateixa xarxa que el servidor de dades o en un servidor propi) o mitjançant tasques de sincronització executades manualment per l’administrador (en el cas que la web s’allotgi en un hosting propietat de l’empresa).

Els usos de la web poden ser:

Botiga web, integrant comandes automàticament al XgestEvo, amb notificacions per mail, juntament amb diferents formes de pagament (inclòs PayPal).

Aparador publicitari dels seus productes.

Extranet de clients, amb una gran  quantitat d’informació detallada sobre tots els seus documents, estats d’enviament, descàrrega de factures, informació del 347, formularis de contacte, etc.

Gestió documental

Integració de documents externs enllaçats a les dades de l’aplicació.

La millor forma de centralitzar tots els seus documents i integrar-los dintre de XgestEvo és utilitzant el sistema de Gestió Documental.

Podrà tenir accés a tots els documents que estaran totalment localitzats a l’instant, sense la pèrdua de temps i recursos que suposa la recerca en paper d’aquest documents.

Organitzi tots els seus documents integrant-los directament en alguns dels apartats disponibles: fitxa de client, articles o proveïdors, documents de client o proveïdor, etc.

Permet adjuntar documents en qualsevol format (PDF, Word, Excel …) o escanejar-los directament des de XgestEvo. Podrà incloure fàcilment una factura de proveïdor escanejada, una fulla de càlcul Excel amb informació del client.

Cubs OLAP

Bussines Intelligence

OLAP: Processament Analític en Línia.

L’objectiu del sistema de cubs OLAP és agilitzar la consulta de gran quantitat de dades. A diferencia dels informes, amb els que la informació es mostra d’una manera estàtica, la visualització d’aquest tipus de dades és totalment dinàmica, es pot realitzar una configuració personalitzada de com visionar les dades de la forma que millor ens interessi.

La gran potència del processament de dades per mitjà d’aquest tipus d’informes permet obtenir gran quantitat de dades, per exemple anys sencers, i visualitzar els resultats fàcilment des de una pantalla, visualitzant toleràncies, parcials, etc.

Altres funcionalitats

XgestEvo disposa d’altres procediments com per exemple

Fulls de servei: Gestiona de forma detallada les tasques realitzades juntament amb el material i el temps emprat per els seus tècnics en la resolució. Es poden realitzar tant fulls de servei interns com externs.

Control de presencia: Comptabilitza les hores d’entrada i sortida del seu personal, juntament amb les hores extres, les absències i les vacances.